2009-06-17

Nema Problema - iPhone är något alldeles speciellt


Tidigare ikväll laddade jag ned och installerade OS 3.0 till min iPhone. Klockrent, snabbt och helt utan problem. Min iPhone är en fantastisk sak och jag använder nästan inte den Xperia som jag har tillgång till.

Nu på kvällen har jag använt de flesta nya funktioner och givetvis blivit glad över att äntligen ha tillgång till MMS.

Prylar är roligt men prylkänslan karaktäriseras av nyhetens behag. Men iPhone utgör ett undantag. Nya funktionella program i en jämn ström ökar känslan för denna funktionella tingest. Och idag har jag fått en häftig uppdatering av operativsystemet.

Jag som alltid fnyst åt Appledatorer.

Bloggar om

1 kommentar:

Mats Rimborg sa...

iPhone förhåller sig till övriga smartphones på precis samma sätt som Mac OS X till Windows och Appledesignade datorer till övriga PC-modeller. Ingenting att fnysa åt, alltså. Om du bara fortsätter längs den smala vägen så kommer du att få ännu fler rika upplevelser.