2008-02-06

Nästa blogg


Calle Fridén på UtsiktFrånEttTak utmanar mig att klicka på Bloggers "Nästa bloggknapp".

Här är vad jag hittade.

The Ong kids, från San Francisco, USA, och Palmerston North, New Zealand tar många bilder och verkar vara ute på trevliga resor för jämnan.

Ana är från Lissabon och skriver på portugisiska. Idag är hon gravid i 20:e veckan.

huserar i Agolada i Andalusien mitt i Spanien. Många vackra bilder.

är ett spanskt paintballgäng.

tillhör förmodligen en ung fransman som lagt upp bloggen idag och som möjligen fortfarande är på instrumentstadiet.

Nyheter på franska om Hollywoods celebriteter. Idag toppar givetsvis Britney Spears som för övrigt är född på samma dag som jag. Men inte samma år.

directdaily
Daily news about direct marketing & engaging advertising med hemmabas i Holland.

Nu orkar jag inte mer. Klicka inte på "Next blogknappen". Gör i stället som min egen 78-åriga mor när hon läser min blogg. Hon klickar på "Flagga Blogg" - Meddela blogger om tvivelaktigt innehåll.
Läs även andra bloggares åsikter om

3 kommentarer:

Madicken sa...

Det var ju lite kul...undrade vad det var för språk när jag hamnade här: http://seaall826.blogspot.com/ Sedan såg jag att det var en blogg från Indonesien. Och, jasså, din mamma flaggar din blogg :-)

Per Westberg sa...

Bunga yg gak tau namanya betyder "Visst gör det ont när knoppar brister".

Jo mamma klickar lite här och där ibland. Det är nog lite profylaktiskt.

Madicken sa...

Jasså, du behärskar detta språk?!